När sittvagn??

jag börjar bli lite bättre i halsen i alla fall. det är ju bra. värst är det på morgonen.. men iag hade jag värsta locket i örat, hoppas verkligen inte att jag får öroninflamation. det orkar jag bara inte med...

vi är klar i vardagsrummet. blev så snyggt :) nu har vi börjat flytta tillbaka möblerna oxå. ska ringa efter fredde sedan igen så han ska komma och hjälpa martin att hänga upp hyllorna. men vi har fortfarande ingen plugg, hur nu martin hade tänkt. ska inte bege mig in i hans huvud..

jag ska ta och damma bokhyllorna och sånt. det gör inte martin. det som existerar i hans huvud är soffan och tv-bänken :P men men, fördelade syslor så löser sig allt..

idag var jag med mamma i birsta. köpte två svarta dukar jag ska ha i vardagsrummet. och så köpte jag en body och en tröj-jacka till edwin. han fick använda tröj-jackan på en gång. mamma tycker att vi ska göra vagnen sittvagn nu. för edwin vill sitta hela tiden. utom när han sover. ni skulle sett han i bussen. min goprins.. första gången han fick sitta i bussen och kolla på alla. vilka ögon han hade hela bussresorna :P

men åter till sittvagnsdilemat. jag tycker han är för liten för sittvagn. han kan inte sitta själv än. men med stöd. fast i vagnen sitter han utan stöd läääänge. fast jag har ett stöd men det vill han inte använda... men det känns som det är för stor påfrestning för ryggen att ta den som sittvagn. min kusin hade läst att barnen ska kunna sitta i tio minuter utan stöd. då ska de klara av att sitta i sittvagn... jag har värsta dilemat. Hur ska man göra???

Nu väntar jag på att martin ska komma hem så vi får lite mat. jag är sugen på hämtkina, vilket han är och köper :P och nu precis kom han hem :) = MAT!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vid ett års ålder rekommenderas det att man använder en sittvagn,som då är vänd emot mamma/pappan :)

2010-04-21 @ 11:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0