shopingen.

shopingen på birsta blev följande:

  • halkmatta till badbaljan. med förhoppning att den kan användas när det är dax för badkaret. men känsla av att man får köpa en ny då..
  • skydd till selen i barnvagnen. dock så var det från en något babyskydd. jag testade och de var inte så fruktansvärt stora. det kommer behövas i sommar när det är mindre kläder på den lille. vilket selen kan ligga och skava..
  • en jätte mjuk nalle. en kanin med låånga öron. blev popis på en gång. det roliga är att kaninen är halva edwin, ungefär. ser liet roligt ut..
  • en filt. först så köpte jag den vita på hm, som jag egentligen inte ville ha. men det var den enda som passade någorlunda. efteråt gick vi på name it och där hade de en pojkig och precis, ungefär som jag ville ha. så det var bara att lämna tillbaka den på hm..
  • lite saker från öb. där vi bland annat fick ketchup gratis, från heinz ekologisk även. och vi fick även ett två-pack pringels i paprika smak.. det är roligt med öb ibland. speciellt när de ger bort massa saker ;)

sen så var vi massa andra affärer men inget köp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0