ljuspartyt.

några av mina favvodofter kommer försvinna från partylite. bland annat hallon&timjan, mango&mandarin. vilket jag köpte en av varje ask t-ljus. även mandarin&mojito, mangosteen splash, honungsmelon, och sommardofterna försvinner. vilken sorg jag fick. men hoppas på att nya dofter som doftar muma kommer ;) det får vi se på nästa ljusparty som är tisdagen den 26 oktober.

tänkte eventuellt klämma in ett kryddparty därimellan oxå. det får bli nån gång i september. måste ringa "tanten" och boka in ett. om det är nån som är intresserad.?. få se vad jag kommer kunna smaka den gången, men slarva den gången kanske inte gör så mycket. så länge man inte äter smörgåsrånet. ska köpa hem gurka till efteråt, till mig i alla fall. kanske nå äpple oxå. vi får se. har som sagt inte bokat in nått än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0