glögg.

haft tvättstuga idag igen. egentligen var hela kvällen ledig i tvättstugan. men vi, jag och edwin, var bjudna på mat hos mamma. lasagne. så vill inte skynda hem och tvätta direkt. så nu är nästa tvättid på fredag klockan tio. lea kommer kvart över åtta. så får se till att man kliver upp den morgonen då ;)

jag börja se hoppet med att få bort tvättberget innan mariehamsresan ;) plus tvättat alla filtar och annat som till exempel vårt överkast.

och jag fick en ny glögg av min kära sambo idag. nu låter det som jag druckit upp "den goda". vilket jag inte har, tagit en kopp eller vad det heter. så är mycket kvar. men som sagt den vill man spara lite på. egentligen ville jag ha en saftglögg men det hittade han inte så han köpte en lättglögg. blossa. så den får duga. får köpa en saftglögg när jag ser en, vet att det finns på ica maxi. tror det finns på ica kvantum oxå men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0