mammas lilla tjuv.

man kan tro att det finns råttor här hemma. edwin åt upp min frukost. fanns två mackor kvar vilket han har ätit upp. igår snodde han oxå en macka. så det är smulor överallt. tur att vi ska dammsuga idag. och när jag bakade pepparkakor tog han en sån oxå och fort försvan han ut i vardasgrummet. tur att han inte tog den störta pepparkakan utan den minsta. så inte hela världen.

och hans mage är bra. det var den redan igår. och med tanke på allt han åt igår så ;)

jag längta tills på söndag, då vi åker till mariehamn. men det händer lite saker innan dess. ikväll ljusparty. dock så kommer det typ inge folk men jag vill inte avboka eftersom jag själv vill handla. ska smsa konsulenten och säga det, lättast så. så är hon medveten om det i alla fall..

och imorgon torsdag. tänkte jag gå på kyrkis, om det nu är något. den kan ha slutat oxå. men det ska jag kolla upp. men blir att gå hem tidigare eftersom jag ska följa martin. och han ska vara där, tycker jag, senast kvart i ett. så jag och edwin får gå hem från kyrkis vid elva istället för vid tolv som vi gör i vanliga fall.. edwin ska få vara hos sin mormor medans, det har varit bestämt länge..

och på lördag ska jag nog gå på stan eller birsta med T. vart bestämde vi nog inte, tror jag. och ingen tid. men det löser sig. är bara onsdag idag. och även på lördag ska jag och martin handla saker till bussresan på söndagen. och väskan som ska packas på lördag ska jag låna av mamma som sist och den ska jag ta med mig hem på torsdag.

Nu ska jag se om det finns nå frukost till mig. får väl äta smörgåsrån till frukost, det är väl det som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0