sen middag.

edwin sitter nu och får sin middag. en väldig sen middag. och det beror på att han somnade. jag blev tvungen att göra klar kolan till twixen. vilket kan lätt brännas, om jag känner rätt till hur kola kan bli.. och så somnade edwin i I´s knä. och eftersom edwin för tillfälle sover så länge på morgonen så sover han bara en gång per dag. men efter jul måste vi ändra på det. eftersom det snart är dax för dagis. men för tillfälle är det bra att han sover länge. då får mamman sova oxå ;) och så insåg jag att julafton kommer bli lite kaotisk för hans middagsvila. han kommer helt enkelt inte att sova den dagen, om jag känner min son rätt. i bilen till nolby. det är det han kommer sova. sen kommer han vakna när han ska ur bilen och inte kunna somna om väl inne i lägenheten. men det får gå som det går. få komma ihåg att ha med mig mycket mellis så han får energi från det istället, också maten.

nu låter det som jag antingen ger han mat eller vila. och så är det inte. men om han håller sig mätt så är han piggare. annars känner han nog av tröttheten mer. skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0