uppdatering.

jag tror jag börja få problem med mitt blodvärde, igen... känner mig så trött och är så lätt irreterad. men har man råd att gå att ta prover då, svar nej... liksom ett stick i fingret bara, men men... känns som man inte vill äta järntabletter, för om det inte är det som är fel då? vad händer då?? jaja, man får stå ut och försöka komma på järnrikmat istället. så kanske det löser sig på det viset istället..

i helgen har vi spelat massa tv-spel, och även brädspel som till det mesta var risk. och så har vi sett på film.. både fredag och lördag. på fredagen jobbade martin så han var hemma tills han börja jobba men vi som kvar fortsatte.. gick väl och lade mig vid fyra..

igår, lördag, kände jag mig allmänt irreterad. tänkte det försvinner när jag ätit. jaa, huvudvärken försvann men humöret stannade. så det gällde att behärska sig men det gick inge vidare :( enligt mig.. spelade tv-spel. sen tänkte vi att vi skulle spela risk innan tessan kom. hofling åkte ut ganska tidigt och till slut så övertalade jag han att ta över för mig. orkade inte spela... sedan vart det mer tv-spel. och så vidare. under brädspelet med andra ord så fick jag i omgång 2 spela med martin. vilket inte var en bra kombination... och så en hungrig/grinig edwin i knät.. när jag en gång skulle förklara så lyssnade inte ens martin på mig och så var det ett himlans liv, då gav jag upp... så de fick inte spela klart. inge kul att ens medspelare inte ens lyssnar. och så var edwin hungrig..

och edwin måste gilla skötbordet. när han gnäller/grinar som han gör och ska byta blöja eller pyjamas då blir det en glad bäbis på skötbordet.. förstår inte vad han tycker som är så roligt där inne.. men men. är glad för det så det inte blir värre när han komemr in dit..

nu ska jag väl ta och göra oss klar för att åka på affären och handla. måset även handla mat åt edwin. nån frukpuré, och så några matiga purér.. gröt har han men jag vill varriera lite. och till gröten måste man ha fruktpuré :P hofling kommer väl hit och så ska vi äta nått och spela lite tv-spel.. hoppas att vi klarar ut det nån gång. fast vad ska vi då göra sen??

jaja, göra sig i ordning var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0