krypsteg.

för en timme sen tog edwin sina första krypsteg. två stycken blev det. sedan lade han sig ner och "ålade" sig fram, går mycket fortare då..

dåligt har vi sovit på morgonen. halv sju började det. edwin var lite täppt i näsan och kunde inte sova rikitgt på grund av det. vid åtta tog jag han till vår säng. lade han brevid mig och martin. och så hade han en "vuxenkudde" så han låg högt med huvud, axlar och lite rygg. jag höll om han och skakade han lite lätt. så somnade han tillslut. sov en timme. så nio fick vi kliva upp för att inte väka hans pappa allt för mycket..

ingen feber har han i alla fall. lite små gnällig, men det blev bättre efter gröten. även näsan blev bättre, men det rinner lite.. och så tror jag att han håller på att få en till tand. den första upp, såg lite vitt när jag kollade förrut..

och nu kröp lille man tre steg till :P han är duktig min lille son.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0