söt.

edwin var så söt i sin flytväst igår. och allt gick toppen. åkte och fiskade lite sent dock. klockan hann att bli nio. så värmde edwins välling lite extra så den kunde svalna tills han ville äta den. han somnade påvägen ut till fisken. vaknade och fick mat. och så ville han helst somna igen men det blev inte så. inte för att jag höll han vaken, men det var så mycket att kolla på tyckte han.. och så kom myggen!

nu håller mina myggbett på att ploppa fram. en på tummen, vid denns knoge.. ett stort på samma arm. på andra armen har jag tre stycken, varav ett stort. på ena benet ett stort, och på dennes fot har jag två stycken alldeles brevid varandra. på andra benet har jag två stora, och ett på foten.. i huvudet känner jag ingen, än så länge.. på axeln har jag ett, ganska stort.. och på ryggen klias det som bara den, har i alla fall två stycken.. når inte riktigt. det gäller att behärska sig och inte klia. försvinner fortare då.

fisken som blev var två gäddor och en abbore. abboren var liten så han fick flyga tillbaka..

idag var vi på stan och kollade. gick även in till stan, med mamma. kom hem med ny solkräm till edwin. den vi har är snart slut.. och så köpte jag nappar till han. han behöver nya, och inte hittat några med annat motiv än de han har. men nu fann jag äntligen, på apoteket. en med vitmantel och den andra en grönmantel.. dyra dock på apoteket, men men..

köpte även ett par till shorts till edwin. gjorde det på lindex. använde en 30%-are. har sånna kvar. men nu tror jag bara att det är en kvar. måste användas innan juli är slut.. måste kolla mer på alla rabattcheckar man har, om det är nå mer som måste handlas innan julis slut..

efter stan så bjöd mamma på mat. som jannice gjorde ;) blev korvstroganoff alá jannice, muma.. sedan gick vi ut och fikade..

nu väntar vi på att klockan ska bli lite mer så edwin får bada. kanske är dax för det snart.. och te ska jag nog ha ikväll efter hans bad.

imorgon ska vi handla åt martins mormor. om hon inte har nå andra planer.. för vi ska handla hem oxå. till edwin. är slut på hans mat i alla valörer.. måste nog handla till han på lördag oxå tills mamma ska han. nu är det bestämt att hon ska han från söndag eftermiddag (vi kanske ska åka wakebord och gumiring) tills på onsdag på dagen. vi åker ju på måndagmorgon, ska bli så skönt :) och kommer hem på tisdagkväll. och då kan edwin likaväl sova kvar hos mamma. än att hon ska gå upp till oss och lägga han,o ch stressa runt.. blir nog bäst på detta sätt. och då hinner vi klämma in lite wakebord och gummiring. inte för jag tänkte åka wakebord, kanske gummiring. få se hur det ser ut för de andra och hur vädret kommer se ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0