full kamera.

nu måste jag tömma min kamera oxå. har lyckats fyllt 4 Gb. fast om man tänker hur länge jag haft minneskortet så är det inte så konstigt att det blivit fyllt.. men jag är en periodare vad gäller kameran. och nu har jag kommit in i period när det ska knäppas kort. har ofta de perioderna under sommarhalvåret. konstigt :P

måste tömma kameran ikväll helst så det går att knäppa kort med den imorgon. då vi ska hälsa på en tjej som kom in på prematuren när vi blev utskrivna, typ. sista helgen spenderade både barna på prematuren. men man kommer liksom till en ny värld när man får ha barna inne på rummet. då är man på sitt rum, ingen annanstans. när de ligger inne på "intensiven" så springer man in dit, och ser lite mer av avdelningen. och där inne låg tjejen när vi blev utskrivna.. men denna familj vet jag vilka det är. ska bli spännande att se hur stor hon har blivit :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0