gegga.

och igår spreds gegget från det ena till det andra ögat. ringde bvc idag. men nu ska jag avvakta tills på onsdag. för det har blivit en liten förbättring. men som jag sa till hon så har det stått still sen i lördags. imorse kunde han inte få upp det öga det började med. fick hjälpa han med att torka. behövde inte torka ur det andra ögat, var inge gegga i det alls. ska torka ur båda sedan när det är påklädningsdax..

eftermiddag igår var god. åt langos :P dock så hade pappa tagit fram fel räkor så han hade tagit fram färdigskalade. men men.. måste köpa räkor och äta räkmacka, tänk vad gott ;)

idag har jag ingen aning vad som händer. tror martin börjar jobba vid ett. han har sitt schema i taxin och kommer inte ihåg själv. så vi måste handla innan det. så jag har nån mat hemma. sedan får vi se vad dagen har att erbjuda. fin väder i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0