propp.

igår kom martins mamma och hamid hit. vi gjorde flygande fågel till mat och så hade de köpt med sig en sån där god kladdkaka :P det var rätt mysigt. så idag måste jag och edwin få komma ut och göra något. blev så att vi var inne hela dagen igår. så idag måste vi få komma ut ;)

han sover än. var vaken en stund i vår säng men somnade om. och martin kom hem så jag klev upp.. så jag tror den lille herren sover middag nu fast han inte klivit upp ;) så det blir nog bara sova en gång idag för han. jaja, vi får väl se hur det blir. det har ingen betydelse vad det blir heller..

igår skulle jag försöka få ur denna himlans vaxpropp i örat. edwin vaknade och stor grina. så grejset fick inte verka lika länge som det bör. så man får göra ett nytt försök idag. då hoppas jag att martin är hemma så han kan passa edwin. men men, vi får väl se hur det går med det. han grinade nog på grund av magont. för ojj vad han grinade. och han brukar aldrig vara så där. han fick vatten och lite massage. så efter en stund kom det lite pruppar och en stor rap.. och sedan även en spya bestående av vattnet han hade drukit.. sedan var han på humör igen.

tvättade mina gamla leksaker igår. det tyckte edwin var roligt :P massa "nytt" att leka med. några av grejerna ska jag ta med till bilen så det finns lite grejor där oxå. vill köpa en sån där grej med massa fikor på som man har på sätet. så kan man ha leksaker i den och kanske nån napp eller så. inte för att vi glömer den men det kan hända nån gång och då står man där..

men måste berätta vad den lilla herren gör med nappen. han suger på den. men sen så sticker underläppen och tungan ut under nappen. ser så himla roligt ut. måste lyckas knäppa kort på det. bara det att kameran fortfarande är full :P och så tänkte jag koka de nappar jag har som är från sex månader. det kanske är så att den nappen han har är för liten därför han gör som han gör..

nu ska jag ta och äta nån frukost. eller lunch blir det nog. flygande fågel som är kvar. martin tog fil när han kommer hem. han hade nog glömt att vi har en tallrik kvar med muma på :P så det blir mitt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0