axel.

om jag har ont i axeln imorgon så vet alla vad det beror på.. känner av det nu när man sträcker/rör på höger armen. rör på bara handen är lungt men armen. då känns det i axeln.. och jag har bara gjort hälften av alla tavlor. nu blir det paus tills lillen gått och lagt sig. han ska bara dra i alla tidningar och så. när han sover slipper man ha kollt på sånt. och det dröjer inte så länge tills det är natt för han, max 30 min..

och efter allt målande måste jag ta en dusch. vill inte komma som en färgpalett på dopet imorgon. fast det vore en syn för allmänheten. fast samtidigt så kolla alla på dopbarnet och inte på mig ;)

så en påminnelse till mig själv. stretcha axlarna strax innan sängdax! som jag blev tillsagt sist på massagen.

åhh, en av mina favvo filmer på trean, wild wild west! jag minns att jag sa när jag var mindre att alla will smith-filmer ska jag ha. men nu är det mer alla stephen king-filmer och böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0