busig.

jag har en påhittig och busig pojke. just nu håller han på med att plocka ur vagnen utav diverse saker.. skickade en mms-bild till hans pappa nyss men han har inte ringt än. han ska oxå få ta del av de lite roligare "ajjajena"..

och jag väntar och väntar på sms. av min syster, tror hon har åkt in på förlossningen nu. så edwin kommer snart att få en till kusin. ska nämnas oxå att det är syster som inte bor här i områdena.. och så kommer edwin få en till tremänning oxå inom de närmaste dagarna. hennes tid går ut imorgon, men hon fick tidigare med den pojke som är åtta år. så vi hoppas på att det är en tjej där, menj ag tror det är en pojke. tror vi kusiner bara kommer få pojkar. för både pappa och faster har bara fått tjejer. så då kommer vi bara få pojkar.. och mina halv syskon kommer bara få flickor. men som sagt, det vet vi inte än ;) jag väntar med spänning.

Kommentarer
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~~Alexander 100725~

Ja dom är bra. Jag har tack och lov inga sår, hade bara det i början.

2010-09-17 @ 11:07:38
URL: http://blendshes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0