idag.

idag är den dagen som jag sett framemot länge. och imorgon, så hela helgen har jag sett framemot..

först blir det dop. så snart ska lilleman och jag äta frukost. sen hoppar lilleman ner i badet. efter det så väcker vi hans pappa och kör upp han ur sängen. sen så är det bara att göra sig klar medan han äter frukost och sedan åker vi. och förhoppningsvis så kommer vi inte sent på detta dop. har planerat att åka vid halv så det bör bli bra. så jag MÅSTE ha gjort i ordning allt det tills dess.

efter dopet hinner vi nog hem en stund. försöka få edwin att somna en stund. och medan han sover tänker jag antingen vila själv eller måla klart ramarna, har fyra stycken kvar att måla. för att sedan åka och äta på strand. och kanske eventuellt hämta upp edwins farmor och hamid..

när vi kommer hem ikväll blir det nog hög mysfaktor. med godis, dricka, en liten påse cheeseballs, och två sorters chips. jag hoppas att drickan räcker till både mig och martin. få se om vi kanske stanna påvägen hem och köper mer. vi får allt se.

nu är det nog dax att köra igång dagen på riktigt. med som sagt frukost till mig och lilleman. och inatt eller snarare imorse vaknade han inte av att han ville ha välling igen. han bruka vakna mellan fem och sju och vilja ha välling.

och så hur gick det med axeln? jag trodde det skulle vara värre än det är. så det är helt okej, känns litegranna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0