Kalas.

Igår fyllde syster 30 år. så vi var dit. Av oss fick hon först ett kort med ljud. lite roligt. kortet var större än själva presenten ;) sen fick hon en blomma med en balong på toppen. blev så mycket tapet så jag blev tvungen att lägga något på blomman, därav balongen. och så var det en plast blomma så vikten av en ballong klarade den.. och själva presenten var en mobil. Ohh, hjälp vad glad hon blev.. gick direkt inte att få nån kontakt med henne när hon knappade på den och skulle lägga den på laddingen. och även så var mobilen rosa. jag var lite rädd för att färgen inte skulle gå hem. men det gjorde den!

jag fick nå tee med pepparmint smak. smakade tandkräm, mamma tycker det smakar smält tuggumi. men tycker ändå att det var helt klart drickbart. men nog inge jag kommer köpa hem. köper mest löste hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0