ont.

jag tror nånting har hänt med min axel. har som sagt haft lite ont sen målandet av alla ramar. och nu har jag så ont så jag har huvudvärk och mår illa. fast tror illamående beror på allt jag har ätit idag. smörgåstårta, tårta, kakor, och så lite godis på det. kanske inte är det bästa för magen.. och imorgon börjar alvarlet igen med lchf. och även imorgon ska vi till birsta och handla. edwin får stanna hemma med sin mormor. vi ska köpa bokhyllor, svarta billy. och hur martin hade tänkt hur de ska få plats vet jag inte?? och så var det lite annat små tjoffs som ska med hem. klarlack bland annat så jag kan lacka ramarna. tror även att en förpackning till få följa med hem, har liksom ojämnt nu. blir inge bra. då blir en till ram blå, sen två gröna. tror jag det blir.. och sen lack på alla hopa. så min axel lär inte må så mycket bättre imorgon och dagarna framöver. ska komma ihåg att köpa ipren imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0