politik.

äntligen blir det, förhoppningsvis, ändring i landstinget. nämligen alliansen vann den kampen men måste få stöd av nått annat. om jag förstod rätt.. då kanske det blir nå ordning på sjukhuset..

men i sundsvall är det fortfarande de röd-gröna som bestämmer. hade hoppats på en ändring där oxå, men men..

och slutligen i rikstaden är det alliansen med stöd från nå annat parti.. och jag ber att det inte blir miljöpartiet. då kan vi säga god natt! dyra pengar till bensin osv. då kan martins jobb vara i riskzonen. jag menar deras priser går lite efter drivmedelspriserna. om de blir höga så blir priserna höga. och om priserna blir höga så åker mindre folk taxi. och då blir det mindre jobb. så därför ligger hans arbete lite i riskzonen. men han var först in så han borde vara sist ut. men man vet aldrig, lite annorlunda med sånahära taxi-rörelser....

Så jag ber verkligen släpp inte in miljöpartiet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

finns fler orsaker oxå, men den ovan är den viktigaste. jag ogillar dem verkligen. allt miljösnack är bara totalt överdrivet, så enkelt är det.

och så en liten påminnelse. medan de röd-gröna satt i makten i sina åtta år, eller om det var mer. har ingen koll. så sattes det 15 miljarder på miljön. medan när alliansen satt i makten i sina fyra år så sattes det 20 miljarder på just miljön... så alliansen bryr sig visst om miljön! - fast  jag hatar miljöfrågan, allt är bara så överdrivet.7

Så ska bli spännande hur detta land kommer sluta. fast jag tror det inte kommer bli så hemskt som alla påstår om sd. fast jag vet inte vad de står för heller. och de är framför allt inte nazzister som vissa partiledare påstår. som inte ens ville dela sminkrum, jag menar FJANTIGT.... och nej jag röstde inte på dem. jag röstade blått, och på en av de större partiena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0