utveckling.

har glömt att skriva. att i måndags såg jag två nya tänder i edwins mun. brevid framtänderna på överkäken.

och idag tog edwin sina första steg på egen hand. två stycken blev det i antal. och det var mellan vardagsrumsbordet och soffan. han liksom slängde sig så han skulle behålla sin balans. såg väldigt roligt ut.

och idag sover lilleman sin första natt i sitt alldeles egna rum. jag hoppas det går bra. fått varit in en gång och stoppa ner och om han i sängen igen. men annars så. det jag är mest orolig över att inte höra han om han vaknar inatt och imorgonbitti. när han vaknar brukar han sitta och leka och prata med sig själv. så därför tror jag det blir svår hört.. men han får väl ta i från tårna, det lär han sig nog snart.

och vi har bytt en bokhylla i vardagsrummet. och skruvat fast den och den gamla. hunnit möblera den gamla inne på edwins rum. så nu är edwins rum helt klart. eller jaa, det ska in lite tavlor som jag ska lacka. sen så.

vi fick lov att slänga den gamla soffan som stod inne på edwins rum. jag vill så gärna ha hans byrå vid hans säng så spöketlampan kan stå på den. så då fick vi helt enkelt slänga den. men jag behöll dynorna och kuddarna och gjorde en liten myshörna utav det. som jag hoppas kommer bli uppskattat i sinom tid. just nu ligger det mjuka babygymet över det. ska göra rent det och lämna tillbaka, likaså babysittern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0