Massa bus.

dagen har varit full rulle. åkte som sagt till kusin och edwin fick leka med C. fast leka och leka. edwin kommer springandes om C kommer för nära. för han vill kramas. och kramar lite hårt, tjuvnyps, och vill gosa in sig i edwin. vilket innebär att han "sätter" tänderna mot edwin och gnuggar. vilket kan göra ont. så edwin lämnade de med lite små "bitmärken" på axlar och rygg. men men. edwin säger inte ifrån, kommer springandes mot mig och vill i mitt knä eller upp i min famn. vi (kusin) säger till C, så klart. men när man är liten så är det svårt att förstå. men pojkarna har ändå lekt på. sprungit runt, lekt titt ut osv. så jaa, det går skapligt ändå. men ju mer trött edwin blir desto jobbigare tycker han C blir. helt förståligt.

vi var hos dem till strax efter fem. åkte på och åt mat. sedan iväg en snabbis till birsta på biltema, rusta och avsluta på willys. och edwin har bajsat två gånger under denna färd. fick byta utanför rusta och sedan likadant utanför willys. han hade ont i magen. kunde inte gå riktigt och var tok grinig. trött sa jag, då han inte sovit något idag. men upptäckte i kön på rusta att det var något annat. lill stackaren kunde inte gå riktigt. rak som en pinne. och fynd gjorde man i blöjan, så klart. samma sak på willys. men då i graden värre. då hans byxor blev allvarligt blöt. tur som var hade jag en pyjamas i skötpåsen som han fick på sig.

måste nästan köpa mer pyjamaser. dock så använder han direkt inte det. men som sagt bra att ha som extra kläder i skötpåsen. och då han sover borta, som inte händer så ofta. det jag har i skötpåsen nu är kort ärmat och kort bent. så måste köpa ett två-pack med lång ärmat. då det snart är vinter. kanske likabra att kolla på det nästa gång man är i stan eller birsta.

just nu kollar vi på råttatouille. dock så missade vi början. och har inte sett filmen, vilket är tråkigt. får nog hyra den eller något och se den från början. edwin fastnar till och med i filmen. så han borde tycka den är bra :) inte så ofta han kollar på tv´n. dock så har jag barnkanalen igång på morgonen men då är det ibland han kollar men leker och härjar runt samtidigt.

men tror jag ska lägga liten. då han har ätit upp sina äppelbitar han har fått. plus hämtat snuttefilt och täcke från sin säng. och lagt sig brevid mig i soffan. kanske dax att sova för natten då. först bortsa tänder och andra kvällsysslor. han kommer nog slockna fort i sin säng.

imorgon har jag ingen aning vad vi ska hitta på. men nånting kommer vi nog göra. är bland annat lysnatta. så skulle vara kul och kolla när massa ljus hamnar i vattnet nånstans. blir nog fina kort ;)

nu fick jag mer göra oxå. dax att byta blöja, igen... sen stoppa lillen i sin säng. han säger god natt till alla.

Kommentarer
Postat av: Karoline&Oliver

Tack så mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0