Julklappsshopping.

igår shopade vi klart alla julklappar. gick smidigt framåt. hittade även julklapp åt pappsen. vill ge han något då jag fått massa jular i rad och inte han fått något av oss. och förra året tyckte jag "synd" om han, fast vi inte firade med den sidan på julafton så fick han inte en ända julklapp. men i år får han en julklapp, eller snarare tre små. bättre än inget ;)

var mycket folk. hade tänkt att det skulle kunna vara lite mindre folk då vi var där strax efter de öppnat men fick ändå stå och vänta på parkeringsplats. suck. men som sagt, inte så super långa köer osv. så allt gick bra och smidigt fram. dock så handlade vi inga julklappar åt mig. så det ska vi väl ta på torsdag? vi får se. vill helst ha på mig något av det nya på julafton. men känns inte så super kul att trängas runt på birsta.

plus att vi måste städa imorgon. började idag men blev så klart inte klar. men mer effektiv imorgon och mer tid så går det nog an. det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0