Tidig hämtning.

var och simmade förrut idag med I. så skönt. och när vi kom tillbaka till omklädningsrummet hade jag ett missat samtal. stod och funderade i duschen medan jag duschade. kom tillbaka till skåpet hade den ringt igen. men då mamma. sak samma. ringde M och pratade med han. för jag hade faktiskt en aning om dagis. fast det inte var det nummret, men nummret ändras nog när det blir missat för förra veckan när de ringde så stod det nummret jag hade inlagt som ringde.

sak samma. så hade M fått hämtat hem edwin för han hade feber. 38,0 grader. så bad M ge han alvedon. och frågade hur det var med edwin. men han busade och kollade på rorri. så inga symptom. men jag kunde ändå inte andas ut riktigt. för sist han hade feber så var det den dära krampen. så ni kanske förstod min oro.

men de gånger jag tagit tempen på han idag sen jag kom hem så har det inte varit någon feber och om man kollar på hans allmäna tillstånd så är det full fart. somnade i soffan då han vägrar sova middag i sin säng. han fick sova en stund. kanske blev en 40 min innan han vaknade av sig själv, till och med. så han fick mat, som vi andra i familjen satt och smaskade på brevid hans sida.

sen har vi busat och härjat resten av kvällen. så jaa, han har inge feber. som även termometern bekräftade innan sänggående. vilket han är nu. inte somnat men grejar runt i sin säng. som alltid innan han somnar.

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Jo kommer skicka med vanliga eftersom att det tar några dagar innan vi först får hem dom och sen måste skicka iväg dom..Men tycker inte det gör så mkt att man får några dagar efter jul =) kram

2011-12-16 @ 12:12:40
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0