pimpeltävlingar.

lite roligt då. den 19:e är det pimpeltävling hemma på byn. som pappas fiskeförening är med och arrangera. så då kanske vi ska dit.

den 20:e alltså dagen efter så är det guldnappet. vilket vi nog ska gå på. tror edwin ska få ett startnummer i år ;)

det är i mars-månad vi pratar om.. hoppas att denna helg kommer vara bra väder. så man kan vara ute och inte frysa ihjäl. jag har inga varma skor. och min vinterjacka kan jag inte börja mig i utan att dragkejan går sönder. det låter som den är för liten vilket det inte är utan dragkedjan är slut i den. det syns på själva dragkdjan oxå, längst ner där den går upp. så därför hoppas vi på varmt väder :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0