trevliga pojken.

trevlig son...

han halv sov i vagnen när jag klädde av han när vi kom hem. lade han i sin säng och han sov till för en halv timme sen, kvart över tre. då hämtade jag han och han satt i mitt knä. jag hörde hur hans mage bubbla men inge mer med det. varm är han oxå. vi satt och mös. i ungefär en halv timme.. då kom det. en spya över mamman och edwin. och så en till då det kom mer mellan mammans ben och hittade sig ner i soffan. mysigt.

vi skyndade oss till toan där vi klädde av oss och gjorde våra ben rena.. och jag hatar verkligen när andra spyr. det bara växer i min mun. så kan säga att jag vara nära själv. det är lukten som får mig spy-färdig. huvva.. nu känns det som det stinker spya om mig.. och ändå fick jag bort allt. utan det är huvudet som spöka..

soffan tog jag bort i. skrubba. och sen tog jag handsprit.. jg måste nästan köpa en sån där handsprit som är för olika ytor. som så klart inte heter handsprit, men ändå. tror de heter ytdesnåntingnånting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0