Saknas.

har i alla fall gått bra med edwin medan jag varit borta. tur det. fast jag anade inget annat. det roliga är att det saknas lite grejor här hemma. en sandal, och foppatofflorna. och så en mugg. ni vet den dära muggen jag har som man dricker som ur ett glas. och den är inte så super tät om den ligger ner. droppa lite lätt från den. så jag är rädd att den ligger och droppar någonstans.. kan bli väldigt blött.

och skorna har väl edwin dragit med nånstans. i alla fall sandalen. ska  ta mig ut till bilen tänkte jag och kolla i den om något utan grejorna är där. hoppas på det i alla fall. annars får jag fråga när pappan vaknar i eftermiddag. men man blir lite "orolig". hatar när saker är borta.

annars tänkte vi nog gå ut en sväng jag och edwin. fast mamman lär frysa. men måste passa på medan det inte är regn. känns som det kommer komma regn vilken dag som helst. tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0