Ajj.

känns som jag har blåsor under fötterna. men efter en granskning med super ögonen så fanna jag ingen. tror jag bestämt ska ta mina gortex nike skor imorgon. oavsett om det blir birsta eller ej. men då kmmer jag väl få skavsår bak på foten istället men det får jag väl ta. trampdynan behöver vila från vinterskorna ett tag. de är liksom inte vattentät heller, inte en av skorna i alla fall. och ena fotleden har oxå ont. och så höften på andra sidan, så att säga från den onda foten. men den höften är det väl inte konstigt att ha ont i. är väl inte höften i sig jag har ont i utan, jaa, säger det är edwins "fel". bär han på den sidan vilket resulterar i att kroppen blir sne. och så späner jag mig konstigt när jag går mycket så det blir så. foten kan bero på att jag halkade till. dock knackade det i knät (samma sida som den ömma höften) men den mesta av tyngden kan ha hamnat på foten och den sne. en lite teori jag har som verka kunna stämma. fast samtidigt går jag konstigt oxå, spänner mig på nått konstigtvis. men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0