And.

idag har vi varit iväg till sidsjön och matat änder. hade massa bröd hemma. och det är ett tips om man har gamalt bröd, eller som håller på att bli gamalt, bege er dit och mata dem. en lite rolig upplevelse. martin blev omringad av massa pippisar. edwin satt i sin vagn och kollade stort på alla dessa fåglar. själv hade jag en tiggandes and hanne framför mig. var rädd ett tag att han skulle hoppa upp och ta brödet ur min hand. så nära var han. och så hade han sånadär "valpögon". men han var lite dum ändå, eftersom han stod så nära fick han typ inge bröd eftersom jag kastade över honom. och så var han dum, bet de andra fåglarna när de fick sina bitar. även att det fanns ankor där. men de, i alla fall den jag försökte mata, var väldigt seg. änderna hann äta upp innan han ens hann reagera typ. och så den berömda svanen fanns oxå där. men vi gick aldrig dit han befann sig utan stod vid bron och mata dessa fåglar..

and


Kommentarer
Postat av: Sara

Ah.. det får nog vara lite krångligt för min del för tyckte jackan var jättefin. ;-) Men tack för tipset iallafall, nu kan jag jue inte gnälla om det sen ifall jag skulle tycka att den är krånglig! :-)

2011-03-09 @ 21:46:58
URL: http://xarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0