ännu mer säker.

nu efter ett snack med sambon så är jag ännu mer övertygad om att det är matförgiftning vi råkat utför. jag känner mig bra nu. har till och med tryck i mig en dammsugare. edwin fick ett degestivekex och vatten. martin har inte ätit nått än men det kommer väl, antar jag. han känner sig bättre. så antingen är det potatisgratängen eller ostkakan vi åt igår som var dålig. edwin åt bara en sked av varje så därför han inte är drabbad direkt.

så nu väntar jag på, eller vänta och vänta, mamma ska ringa. då ska jag och edwin ta en promenad till ica och sedan gå till henne lite tidigare. få se om vi går ut innan hon ringer. kanske gunga ;) som Z pappa M skottat fram så fint :P tror de var de i alla fall som gjorde det..

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Grattis! Du vann veckans design! :) Du ser min hotmail här. Dit kan du sända 2 bilder du vill ska vara med i din header oxå kan du skriva vad du vill ha för text där - Kan vara vad som helst, allt i från ditt namn, till ett ordspråk eller ja, som sagt vad som helst du vill ska stå i din header! :)



GRATTIS igen, roligt att du var med och tävlade! :)

KRAM EMMA

2011-03-07 @ 08:13:08
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0