bra program.

måste säga att "en unge i minuten" var ett bra program. dock väldigt likt "livet på bb". fast gillar det ändå. dock så fick man inte följa med in i operationsrummet som på det andra programet. har för mig att man fick det där i alla fall. fast förstår ändå de som blev filmad kanske inte ville det heller. eftersom jag själv var i den sitsen så skulle det vara kul att se ett kjesarsnitt. dock så blev jag inte sövd, fast det var ett akutsnitt. det jag tycker är lite konstigt att det var ett akutsnitt och hon blev sövd, då heter det väl oplaneratsnitt? så sa i alla fall min barnmorska på föräldraträffarna. och jag säger det ALDRIG mer igen. då ska jag sova!


Edwin. 2 dagar efter födelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0