handling.

idag var vi och handlade på ica maxi. mamma följde med och handlade hon oxå. vi gick in på brandworld oxå. skulle kolla på jacka åt mig. men tyvärr är jag ute i fel säsong. för nu har de börjat med vår/sommarjackor. vilket inte är det jag ska ha. hittade dock en snygg sommarjacka, eller martin tyckte den var snygg och det håller jag med om. det roliga är att det ser ut som hans sommarjacka fast i dammodell. så det beror väl lite på det att han tyckte den var snygg.

hittade en jacka. men tror de var små i storlek så testade inte ens. sen så fanns det en jacka till i stor storlek som det inte stod nått pris på och så var den vit. och vitajackor är inget för mig. har haft två stycken och det räcker gott och väl med det. undra om man ska ta och börja använda reklamjacka jag fick av pappa. är sådan temperatur för den jackan nu. slipper jag bråka med dragkedjan på min vinterjacka.. kanske ska plocka fram den i alla fall.

kollade även på en ny märkesdress till lilleman fanns några att välja på. men det blev ingen inköpt. även att det fanns svarta convers i edwins storlek och så var de lite fodrade. så skulle vara perfekt när lite mer snö smält bort..

sen åt vi middag på max. och nästa gång ska edwin få testa och äta chickenbits istället för hamburgare. för han börja rata den. äter nån tugga sen vänder han bara på huvudet när den kommer mot munnen. men locket äter han. och stripsen. och dippa stripsen är roligt. inte för han bruka få det. men om vi köper dipp så får han göra det. och det roliga är att han har sett oss göra det. men han har en egen taktig, i alla fall första gången, han dippa sen stoppar han in stripsen i munen och suger bort dippen. och så kan man dippa samma strips igen. vilket blir mer och mer slemigt och sladrigt efter varje gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0