Mini uppdatering.

jag lever. så ni vet. men har direkt inget att skriva. edwin är hemma från dagis denna vecka för det får magsjuka på hans dagis. så vi tar det säkra före det osäkra. men mest är det för vi har planer i helgen. nämlingen två pimpeltävlingar vi ska på. en i liden och en på sidsjön. men jag och edwin ska bara fiska på söndagen. på lördagen använer vi våra ögon och kollar istället. och nånstans i helgen så ska fixning av bilen in oxå. mycket att göra, lite tid. som alltid. och den lilla tiden som kommer spenderas i liden så ska leksaker omflyttas och ompackas. dock så är det mest sambons grejer som behöver kraftansträngning att flyttas. jag önskar att jag skulle hinna sortera bland mina saker men det hinns nog inte. har nog med grejer som ska ner i kartong i ett av rummen, annars finns risken att det slängs. och det vills inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0