pajas.

idag fick man sovmorgon av lille edwin. han vaknade tjugo i nio, så man hade rätt att dra sig i alla fall fem minuter innan jag klev upp ;) det roliga är att han visste inte om att jag klev upp. utan han stängde sin dörr vilket jag vaknade av. så jag smög här hemma innan jag öppnade hans dörr. just för att se på när han lekte. han hade tagit ner en nalle från byrån som han satt på kudden och lekte med. lite roligt. överlycklig blev han att han såg mig, när han väl gjorde det ;) då ska man spela pajas och slänga sig i sängen osv..

och så har han börjat med något nytt, kanske en vecka tillbaka, när han bär grejor så kilar han fast grejor mellan armen och kroppen. på det visset får han med mer saker på en gång. ser lite roligt ut när han gör så. men så bär nog alla om de har mycket att bära som inte är ömtåligt..

och edwins hosta har blivit värre. så dax att börja med hostmedicinen riktigt igen. han vaknade strax efter två inatt. han hosta som en tok. så jag fick ge han hostmedicin oh en flaska välling. någon som vet hur en hostmedicin ska förvaras??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0