Samvete.

lite dåligt samvete jag fick då. råkade ge edwin för mycke flytande alvedon. kom på det när jag var på stan, tanken bara attackerade mig. men verka inte vara någon fara. har nu gått tre timmar sedan han fick. och om han behöver mer alvedon så blir det inget förrän han ska sova. en sak som är säker. alvedon kan liksom slå ut nått organ i kroppen. behövs inte mycket för det. du kan äta två aksar alvedon och sen är det natt. så inte mycket som behövs, om man säger så...

men som sagt. tror det inte är någon fara för min lilla herre. är hungrig nu som det låter. men måste vänta på pappsen som är och handlar ingredienser till maten. lite svårt att göra mat utan saker att göra maten på..

ska ringa bvc imorgon. för han ska vaccineras imorgon eftermiddag. och om han inte har nå feber imorgon om han ändå får vaccineras fast han hade 37,7 förrut idag. vet inte hur det är ställt på den fonten. vet att de inte ska ha feber under vaccinationen i alla fall..

och jaa. jag ger edwin alvedon för lilla minsta feber han har. just för han haft feberkramp. och så blev jag tillsagd av en sjuksköterska på 44:an när vi låg inne just för krampen han hade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0