Blogovin?

funderar allvarligt på att skaffa blogovin. just för man ska kunna pendla mellan datorerna här hemma. och just om typ den jag sitter vid nu skulle krascha, där jag har alla som favoriter. slipper man leta rätt osv. Sen så är det mycket tävlingar och sånt oxå, som man inte vill missa. i alla fall inte när vinnaren dras om det enbart görs på en blogg och det inte mailas/kommenteras. då har man liksom noll-koll på läget. men vi får se. troligtvis så kommer jag skaffa det inom en snar framtid. och säkert bara för jag inte gör det just nu så kommer datorn vägra starta imorgon eller något annat olämpligt.

Kommentarer
Postat av: Fröken M - Vinn en Tassimo T20

Bloglovin är super bra och ett väldigt "smidigt" sätt att följa favvobloggarna :)

2011-12-01 @ 20:59:39
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0