Kreativ.

Nu har jag tillverkat en egen tavla till edwin. känner mig kreativ. dock så har jag haft en plan länge hur den ska se ut osv. men köpte som sagt ramar igår så då flöd kreativiteten idag. och igår för den delen. men igår ramade jag bara in lite sakerm, och slog in lite julklappar. och idag gjorde jag en egen tavla.

edwin har haft en bil. eller snarare en cementblandare som gått i två delar. så jag tog den ena delen. framdelen. som jag har skurit till, så det blev en jämn och fin kant. sedan limade jag fast den på ett papper som jag hade satt fast i ramen. så lätt att göra och fint blev det.. nu ska det bara torka. sen hoppas jag på att limmet orka hålla fast förarhytten ;) lär väl komma bild lite senare på hur det blev.

så just nu funderar jag på vad jag ska göra med den andra ramen eftersom jag köpte två-pack. tror jag nästan ska göra samma sak men med bakdelen. om jag nu hittar bakdelen. kan hända att den slängdes. annars kanske man kan ta nån annan leksak? får väl se vad jag får för idéer.

känner fortfarande att den kreativa delen behöver mättas. så sätter väl mig ner med mitt korsstygn. är väl bäst att passa på när man känner sig kreativ. eller så skriva nån lista på julklappar, det skulle oxå behövas men ingen stress.

Kommentarer
Postat av: Cindy

Låter riktigt snyggt, lägg upp en bild så får man se :)

2011-11-13 @ 19:04:00
URL: http://cindynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0