Mat-sovfronten.

på både mat och sovfronten har det varit cool lungt med i helgen. som sagt lite grin i fredags men inget nämnvärt. lördags var det inget liksom söndagen. så hoppas det håller på i den stilen. får se om det ändras på tisdag-torsdag så det är dagis. för om det är skrik då på kvällarna vet jag i alla fall vad det beror. och får då börja fundera på om han ska få sova middag på dagis eller inte. men som sagt får se resterande dagar i veckan.

men som sagt matfronten har oxå sett bra ut. bortsett från idag! fredag åt han som sagt mycket, nog mer korv än vad jag åt. lördagen år vi pizza och kusin var oxå där så edwin fick några bitar av henne. och han åt tre pizzaslice, vilket var mer än vad kusin åt vid tillfälle. inte för att gemföra men ändå. och på söndagen åt han pankaka hos farmorn och där åt han tre och en halv pankaka utan problem.

men idag. då åt han upp moset, och lite grönsaker. så blir välling en halv timme innan sänggående. lite synd om han om han inte tyckte om maten då det blir exakt samma imorgon. dock så tror jag inte ens att han smakade på köttfärsbiffen. så min teori sprack på den fronten. och teorin om tänder stärktes. så får väl se vad som händer och sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0