Natusan bedtime bath & oil.

Nu är jag buzzat Natusan bedtime bath & oil. och jag tycker det har varit bra produkter. luktar gott och länge. en doft av lavender, som ska lugna. vilket är bra innan sängdax. dock så badar vi oftast på morgon. så jag vet inte riktigt om det lugnar vår lille vilde ;) men lukta gott gör det i alla fall. och det till och med dagen efter. sitter i länge.

dock så tyckte jag det var lite svårt att lokalisera vad den flaskan som heter bath var till för. trodde först att det var en slags lotion för det står att det ska massera in. men testade på min hand innan vi använde den första gången och där uteslöt jag den teorin om att det var en lotion. snarare en duschkräm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0