Promlematik.

har en pojke som inte vill äta någon middag och otroligt svårt att somna på kvällarna. det med maten har väl börjat för ett tag sedan. till och med mamma sade till att han åt lite. petar och leker. ungefär. och idag gick nog ingenting alls ner. men det gäller än så länge bara middagen. på dagis står det fortfarande att han äter bra. så det är väl tur.

och sova i sin säng. är en historia för sig själv. igår kväll tog jag upp han och han var uppe med mig tills jag gick och lade mig. så han fick sova i vår säng. vi vaknade av att han for i golvet. så lade han i sin egen säng då, och då sov han.

men igår tänkte jag att jag ska inte ta upp han. vilket jag inte gjorde. gick in ett par gånger och serverade nappen. han grinade konstant i 50 min. när det blev tyst satt han upp och sov, lutade huvudet mot spjälorna/sängen. hade en fot och en hand ut genom spjälorna, och utan napp. så lät han sitta så en liten stund så han somnade riktigt. sedan lade jag ner han på kudden. men då blev det liv igen. men då mer i sömnen. så stoppade in nappen så blev det tyst och skönt.

så frågan är hur det kommer gå till kvällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0