Busunge.

Nu vet jag i alla fall att jag inte ska göra köttfärsbiffar något mer. i alla fall inte de gånger bara jag och edwin är hemma. jag tror under den tiden jag gjorde mat så har han gjort tre hundra bus/hyss.

från början skulle han hjälpa till. men hjälpa till i hans mening är mer vara ivägen och "förstöra" i min mening. inte för det gjorde så jätte mycket. visste vad han gjorde i alla fall och var nära mig. men ett par otyg hann han med. leka med disken osv.

sen försvann hann. hans tanke gick väl i de banor "jag ska tvätta händerna". jag tyckte att det var tyst för länge. så när jag fick tillfälle så gick jag och kolla. då står han på en pall inne på toan. över handfatet. med tandkrämlocket till hans tandkräm och själva tandkrämen hade han i andra handen och i munen. kan säga att tandkrämstuben är tom. förhoppningsvis kan jag krama ut lite till tandborstningen ikväll. morgondagens morgon får vi hoppa över. om det nu inte kommer räcka.

sen lekte han med ena läsaren till xboxet. så jag vet inte men den kan fått sig en törn. hoppas den klarade sig. törs inte riktigt testa. i alla fall inte medan han är vaken. sen hade han slagit igång wii't. tagit ut nhl-skivan ur själva xboxet. pillat på datorn. och när jag kommer in och säger till han så stänger han av datorn. han hade även pillat på ett wii-fodral som låg i olika delar, inte trasigt men ni förstår.

jaa, så höll det på. en ny grej varje gång jag hittade han någonstans. och kan säga att det blir ett par gånger på nästan två timmar. ända gången han satt stil var när han hade varit i skafferiet och rotat fram en russin-ask som han då fick. då satt han lugnt framför tv´n och kollade på den, och åt russin och poade på med dess ask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0