Ams.

idag tog jag mina korta ben och gick iväg på arbetsförmedlingen. vilket strul. han jag skulle träffa, som jag aldrig sett förrut var väldigt lätt att hitta, eller hur det var.?. någon tog för givet att jag var ungdom men när jag väl kom in i rummet så sa jag att jag inet var det. så han visste inte om han kunde hjälpa mig. han skulle visa hur han jag skulle träffa ser ut. men det gick inte heller. då han inte hittade han. så blev utvisad att sitta och vänta igen. fick vänta en stund till, en-två personer till för den som försökte hjälpa mig innan. när han inte hade några ungdomar mer så gick han på jakt efter han jag skulle träffa. och då visade det sig att det var en annan person som var den personen idag :P han hade tagit på sig min handlägares möten då han jag skulle träffa satt i möte. men jag tycker att det borde han ha vetat om igår då vi bestämde? men men.

denna som jag träffade istället har jag lust till att ha som fast handläggare. han var klockren. lätt less men ändå inte. han hjälpte verkligen till. engagerade sig verkligen motför vissa andra. han uttryckte x antal gånger "det är deprimerande" att vissa personer bara skriver en handlingsplan, som inte betyder något. men denna kille. all beröm. blev en bra handlingsplan. och vissa personer tar bara de för tryckta texten medan denna kille skrev mycket fritt. vilket jag tycker är bra. blir liksom mer personligt då.

så nu ska jag dit igen till mitten på december. och har "några" saker jag ska göra tills dess och söka jobb då. vilket han inte strök så mycket på, utan bara sa för att det ska sägas och stå i handlingsplanen. det var de andra uppgifterna som är viktigare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack:)

Postat av: Erika

Eller hur! Tokbra att de kan växa i den lite ju :)

2011-10-16 @ 14:04:35
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0