Dagiskort.

idag knäppte edwin kort till dagis. ska bli spännande och se hur det kommer bli ;)

han hade inte skrattat. sett bekymrad ut. vilket han bruka göra. speciellt om det är nytt och konstigt ;) fröken hade skrattat för han ser rolig ut när han ser ut så. själv säger jag att han ser söt ut ;) men de hade fått till ett bra kort till slut i alla fall. tur är väl det ;)

som sagt så hämtade vi edwin. som varit på dagis super länge eftersom barnen skulle vara lämnad till kvart över åtta, då de skulle knäppa kort halv nio. först ut var de. mötte han vid dörren. han hade lekt med en pojke. rivit nån tidning eller vad han hade gjort. så han ville gå som alltid på en gång. men jag ville veta hur det hade gått osv. så han fick snällt stanna en stund till :P

tog hans ryggsäck imorse då jag stoppade ner lite varmare kläder. även mössa och vantarna. då jag inte tog på han nn mössa på morgonen. förstöra frisyren :P den jag hade kämpat med. ville få det naturligt men utan massa små hår som spretar. som det lätt bli då han har världens virrvel bak på huvudet. så först gelé. som jag kamade ur. sen hårspray som jag oxå kamade ur. så det liksom inte blir de här ränderna från kammen. bra blev det nog, hoppas jag ;)

och ryggsäcken skulle han ha på ryggen. fast den var lite stor och åkte av. var nog en av de få gånger han inte "tjatat" om att bli upp lyft till dagis. och det tror jag beror på ryggsäcken. men han kanske inte ens tänkte tanken imorse. och till bilen och från bilen skulle han oxå han den på ryggen. var nog roligt med den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0