Halloween.

vår halloween helg var väl helt okej. fast egentligen är det halloween idag, då det är sista dagen i oktober. edwin fick på sig sin halloween-pyjamas han fick i julklapp, lite stor men det gjorde inte så mycket. och så gjorde vi en pumpa. dock så tappade han en tand så med hjälp av en tandpetare och lite lim så satt tanden super bra. dock så upptäckte vi när vi tänd ljusen att vi gjrode munen lite väl stor. men det gör inte så mycket ;)

tände även pumpan igår. och idag ska den slängas. luktar pumpa i vardasgrummet, vilket det gjort sedan i lördags när vi gjorde den. så jag valde en mild doft på mina doft-ljus som jag tände i resten av lägenheten. bortsett från hallen där jag valde hokus pokus för den är så fin när den smälter. ett gult ljus som typ blir grönt, ni vet sån där sak lyser i mörkret grönt. så på två kvällar försvann en t-ljus förpackning. inte för det gör något. har man nått att slå in presentkort i. som jag ska köpa i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0