Halv förkyld.

var ett tag sedan jag skrev nånting här. men dagarna rullar på, som vanligt. har varit lite halv hängig. inte sjuk, sjuk. men huvudvärk och förkyldning. men inte så pass snorig så det behövs nässpray men ändå ganska täppt. speciellt när man ligger ner och ska sova.

och nu har det täppta för flyttat sig mer bakåt. så inget i näsan. men ändå täppt och tjockt. så kommer väl snart märkas på rösten, och halsont. bara en känsla jag har. men hoppas att jag har fel. får väl skylla mig själv att jag blivit förkyld. då vi har princip nästan alla vädringsluckor öppna. i fredags fick jag nog och stängde alla i vardagsrummet, och den i sovrummet stänger jag till natten då katterna gillar att vara på balkongen.

annars då. shoppade lite kläder i torsdags till MIG. och nått enstaka plagg till edwin. som även fick en målarbok och mer kritor. han gillar att rita. och hos hans farmor gillar han att rita i en pysselbok som allt pyssel är gjord i. så tänkte att det komemr bli kul med en målarbok. och det hade han.

och så fick edwin två tröjor från HM. en grå med en pingvin på och en blå med monster på. och till mig själv köpte jag ett vitt linne inne på HM. bra att ha under andra tröjor som är lite för urringat. sen inne på kapphal köpte jag en långärmat grå tröja. och en svart tröja med nått tryck (som jag använde igår tillsammans med leggings). och eftersom jag handlade då på några presnetkort så fick det följa med ett två-pack boxerkalsonger till edwin. då han har sådana när han sover utanpå blöjan.

har gjort det misstaget en gång och då när jag kollade till lillen efter han somnat. hade han blöjan som huvudkudde. och låg i en rätt stor kisspöl. så var bara att väcka liten och byta sängkläder. så det vill jag inte göra om. :)

sen när vi stannade på ica maxi och handlade så köpte jag ett par svarta mjukisbyxor. har handlat där förrut. och de börjar nu bli väldigt nötta mellan benen och kommer snart bli ett stort hål. så likabra att handla innan det händer :) men dessa är inte exakt lika, lite mer snygga i mitt tycke. så de duger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0