OnePiece.

åhh. såg ni bilden i inlägget innan. jepp, det är en OnePiece. edwin fick en sån idag. jag blev så glad :) har tänkt på det att han skulle nog bli urgullig i en sån. men liksom inte tänkt något mer på det. för jag anser/ansåg att det blir lite dyrt då han växer.

men så ringer pappa. påväg hem från turkiet. alltså de satt i bilen i stan. direkt från arlanda. så vi bestämde en plats som jag gick till. för de hade en present. och då till en familjemedlem. och så klart till edwin. och när jag öppnade påsen så trodde jag först en typ addidas-dräkt eller något då de är billiga där. (skulle ha blivit glad för en sån oxå.) men när jag tog upp plagget så såg jag. en OnePiece! ;) då blev jag glad. dock så är den lite stor. han får liksom puffarmar och en konstig påse på ryggen. för den är för stor. men mycket att växa i istället. och vi kommer nog börja använda den nu ändå :P den är så snygg. och edwin i den blev bara för sött :)

tror edwin oxå gillad den då han sprang ut till hallen och tänkte ta på sig skorna. och kollade in sig själv i spegeln. är så mysig inuti så nog svårt att inte gilla den :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0