Surprise i brevlådan.

vilken trevlig överaskning med posten man fick. nu är det bara dagiskorten kvar att vänta på, hur lång tid nu de ska ta?? måste nog fråga på dagis imorgon om de sade någon tid. så det inte försvunnit på posten vilket jag hoppas på att de inte gjort.

men fick först och främst brev från semper. då jag ringde in i fredags om att jag hade två stix liggandes hemma som de återkallar. och fick ersättning. 150 kr!! tre presentkort och varje på 50 kr. såg ut som monopol-pengar. så de ska man använda till semper-produkter. det är liksom en välling på varje eller massa produkter från småfolket. får se vilka specifika produkter det används till ;)

sen kom min vinst :) så massa namnlappar till edwin. så nu får jag stryka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0