Buss-direkt.

Nu ska jag och edwin ta en dusch/bad. är dagis för lilleman imorgon. dock kommer han komma sent i sängen för att vara dagisdag imorgon. men han vaknade halv sju. somnade på bussen från birsta. så han kommer ändå inte att kunna somna vid åtta. får väl se om hans plåster, eller vad man nu kallar det, håller sig kvar på benet eller lossna. jag tror det kommer kunna lossna samtidigt det sitter fast. man har liksom börjat sett in till bomullstussen. så det beror på hur bra tejpen på sidorna sitter.

måste säga att det är väldigt skönt nu när bussen går hemifrån till birtsa. via navet då. edwin får lyxen att sitta med på busssätet. men idag då han somna fick jag snällt lyfta över han i vagnen på navet. då bussen stod still lite längre.

föresten ingen som är sugen på att gå på drakborgen något framöver??? jag skulle vilja gå dit nu när de gjort om entrén. se hur det blev. plus så ska de ha en godisshop ;) men så tror jag edwin skulle tycka om det lite mer annorlunda nu än när han var mindre. leka på ett annat sätt. är perfekt nu då bussen går direkt. kanske man inte ens behöver en vagn då han är duktig på att gå. just den pukten tåls att fundera på.

Kommentarer
Postat av: Cindy

Jag skulle kunna följa med nåt till drakborgen ;)

2011-09-05 @ 22:39:12
URL: http://cindynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0