Busstur.

imorgon är det dax för eeg på lilleman. bör nog åka halv tolv bussen från navet. så då är frågan om man törs åka bussen som är inne 11:27 på navet eller om man ska åka bussen som är inne tio minuter innan. för man vill inte missa den som går halv upp till sjukhuset heller. så risken finns att man är super tidigt istället. och vad jag minns så är det väntrummet inte så barnanpassat. alltså inga leksaker eller någonting. kanske på sin höjd en barnbok. så jag tror nästan att vi tar bussen som går 10:59 från oss. skulle inte vara hela världen om denna buss blir sen eller vi missar den. då jag vet att vi hinner om vi åker med nästa oxå. kanske lite mer stress på navet med liten. men det löser sig.

så jag och edwin bör gå hemifrån 10:45-10:50. för att hinna med bussen. lutar mer åt att vi går ut kvart i. för att vara på den säkra sidan. lilleman kan gå segt ibland och vilja bli buren. då bruka det ta en liten längre tid att gå. tänkte inte ta med någon vagn. så får se hur det går. en känsla av att han kommer att somna på vägen hem. men det är otroligt krångligt att ha vagn på sjukhuset. så får försöka hålla honom vaken. kommer nog inte vara hemma förrän två-halv tre. då undersökningen tar en timme. så fundera lite på om vi ska fika på sjukhuset innan vi åker hem eller hur vi gör. det får vi se imorgon vilket humör jag är på :P 

även att de gjort om busshemsidan när man ska kolla bussturer. samma design och allt. men även om jag klickar ur den grejen att jag inte vill gå. så kommer det upp massa gröna gubbar överallt. så jag fick först söka navet - sjukhuset. för att sedan söka nacksta - navet. motför jag fick göra förut. då kunde jag söka på den sträckan direkt. och inte få nå gröns gubbar.. liet störande. även att vissa turer tyckte den att vi skulle gå från navet till sjukhuset. men jag tror vi klarar oss från det. kommer bli roligare på torsdag då jag måste kolla vilken buss på fredag, då blir det mer pusslande. i alla fall mer tider att komma ihåg. kanske samma sak md bussen. men tror jag skrev upp nånstans vilken tid vi ska gå ut till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0