Dagis.

idag var det första gången edwin blev ledsen när jag lämnade han på dagis. den dagen man så klart skulle göra något. min skjuts väntade även på mig. så kanske det han kände av. så fick trösta liten tills personalen kom och lyfte upp han. och så blev han tyst och lugn när de gick till fönstret och skulle vinka hej då till mig.

tydligen hade han grinat till någon till gång. ätit lite. men somnat fort. så personalen trodde att han var trött. vilket kan säkert stämma. men samtidigt lade han sig tidigare igår, vilket gjorde så han somnade tidigare. var dock på dagis en kvart tidigare än normalt. han vaknade kvart över sju imorse och bara skrek. så vi klev upp, var ändå bara en kvart kvar till klockan skulle ringa. han var hungrig. fick sin frukost så var allt frid och fröjd. jag hoppas att det inte är någon förkyldning som ligger och gror hos lillen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0