Outfit check.

nu har jag fixat edwins outfit tills imorgon. då vi ska på 30-års fest. de röda jeansen som jag köpte. dock måste jag nog vika upp dem mer då han kommer kliva på dem eftersom de åker ner. spännde åt lite i midjan efter han testat i alla fall. få se omdet blir bättre eller inte. och så testade han först en svart/vit randig t-shirt till med en tuff tiger på, i storlek 86/92. men t-shirten såg mer ut som ett nattlinne på lilleman. skulle funka om jag inte hade några andra alternativ. men fann en annan tröja. en röd/vit randig t-shirt med en döskalle på. samma tuffa stil som tigern och byxorna. kommer bli alldeles perfekt. dock skulle jag vilja att han hade hans coola slips oxå men det passar liksom inte till en t-shirt. slipsen i sig är i samma stil som resten av kläderna. tog även fram en huvtröja fast utan huva. så få se om han har på sig den eller inte. beror på vädret imorgon då vi åker. den är oxå lite stor då den är i storlek 86. men men.

så nu är det bara jag kvar. och vad ska jag ha på mig? fast samtidigt bry jag mig inte. kan åka i mina rosa pyjamasbyxor med gråa flodhästar om det ska vara så. de hade jag när vi var på sjukhuset. insåg när vi skulle åka hem att jag har visst gått i dem hela dagen ;) sak samma. fundera lie lätt om jag ska min nya tröja jag köpte som är rosa med vita prickar och nå svarta leggings till. men får se imorgon då det är dax att klä på sig inför kvällen/sena eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0