Potatisbullar.

dagen har gått bra på dagis för lilleman. han hade gosat med personalen och lekt på. donat och så, precis som han gör hemma. tog med hans galonisar hem då det kommer regna mer imorgon då vi ska gå på dagis. de var nämligen perfekt att ha till dagis då edwin sitter på nått konstigt vis så de regnade in i vagnen. så galonisarna tog emot det. så jag såg det hade "regnat in". dock mest på magen. så då tog jag hem de igen. lade de på vagnen så vi inte glömmer dem imorgon. men en känsla av att om det regnar imorgon så lär barnen vara inne igen. men bäst att ta med de ändå, på fall de går ut.

nu ska jag göra mat. så avanserat såsom potatisbullar och bacon. har verkligen ingen lust att göra mat. så det fick bli något enkelt. äter tidigt så man får det gjort.

imorgon ska jag lämna lilleman lite tidigare. jag har sagt halv nio. kanske inte ens behövs tidigare. får se det ikväll. vilken tid det kommer bestämmas. då blir det frukost på ikea. kanske en liten strosning på birsta city. så fall ska jag in på inter sport och kolla jackan. då jag vet, enligt didrikson´s hemsida att den ska säljas i storleken. så fall får de beställa en åt mig, då jag vet att den ska finnas. hoppas de är trevlig och kan göra så mot mig bara ;) hoppas kan man alltid :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0